E.M

Har varit i kungsbacka med Kajsa och Emma. Vi köpte ju då present åt Jenny. Det blev en burk med en massa skojiga saker i. Hoppas hon gillar det. Sen åt vi på McDonalds och shoppade lite åt oss själva. Jag hittade en jätte snygg tyll kjol på ginatricot som jag köpte.

Emma och Kajsa kommer ikväll till mig och sover här. Vi ska slinga håret på Emma(det får vi ju se hur det går haha) Men först ska  jag hem till emma och äta taco när dom kommer tillbaka från stallet ,dom är nog tillbaka snart(hoppas jag)
 
Mamma blev lite sur på mig när hon hörde att emma och kajsa skulle sova här. Jag har ju varit sjuk(eller är sjuk)
Längtar tills på fredag(hallowwen ritten då hahahahahaha)

Hej då ses imon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0