Snart dags.....

Jag vaknade idag tidigt för att släppa ut hästarna allt gick jätte bra tills jag skulle öppna Mavves boxdörr. Den satt helt fast och jag fick inte ut den där saken som sitter i väggen. Jag ringde efter förstärkning( mamma) som fick komma med skruvmejsel och allt, till slut fick vi upp hans dörr men det tog ett tag!

Sen red jag ju lektion och allt det där.

Nu är det exakt 1timma och 15 min till Jennys fest. Ska bli jätte sköj. Tror jag ska ha på mig nya kjolen.
Hoppas Emma kommer snart så vi hinner. Pappa lova köra oss(äntligen första gången i år tror jag haha)

Titta på någon simpsons halloween special förut. Dom är ju inte helt kloka haha. Fast jag älskar ju den där lilla Maggie hon är ju för go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0