Tisdag

Igår kväll låg jag och läste i ca sådär 4 timmar så när klockan var ca halv fyra på natten la jag ifrån mig boken och somnade på tre sekunder. Haha. Jag läser Vattenmelonen. Den är jätte bra när man väl kommer in lite i den! LÄs den

Jag vaknade sen kl tio och var skit trött. Jag får nog skylla mig själv.

Sen red jag lektionen

Sen åkte jag och mamma in till göteborg och hämtade ut Götborghorseshow biljetterna. Vi ska gå på Söndagen det är alltid bäst tycker jag. Då får man se världscupen. Vi åkte vidare till Hööks och hade tänkt köpa ett reflextäcke till mavve och ett ländtäcke till Desiree men vi hittade inget. Vi köpte en ny nummerlap istället. Vi drog vidare till svensk ridsport men vi hittade inget där heller. Då ringde kajsa och fråga om jag ville sova med emma och kajsa så nu sitter jag i emmas rum bredvid kajsa. Emma och Kajsa har precis försökt döda varandra men nu är det vapenvila haha. Kajsa överfaller mig nu men ska gå hem till kajsa och hemta hennes grejer.

tja....... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0