Fjortis eller bara wannabe vuxen?

Alltså en sak bara Vad är en Fjortis? Jag tycker det är ett pubertets freak (som mig alltså hehe)som söker otroligt mycket uppmärksamhet. Därav t.ex. sminkningen! Eller att gå runt och skrika hela tiden! typ. Men min pappa tycker det är en tonåring som försöker vara vuxen?! JA ett stort problem ( vad är en fjortis), men jag tycker nästan att nu förtiden är att  vara ``fjortis´´ som en klädstil ( som t.ex punkare?)   Men hallå det är ju faktiskt inget negativt med att vara fjortis! (nu hade det ju varit skojigare om jag varit en rå sminkad fjortis som ville försvara mig, men men )  det är ju som sakt bara en slags stil. Även fast det finns dom som är riktiga bitches, men jag menar verkligen inte alla!  så go go alla som är lite ``egna´´ fjortisar!!!          




NU ska jag gå till stallet för att ta in pållarna och ge lite mat.
Har jag sakt att jag kom två på min först dressyrtävlingen men Dess i söndags?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0