Google <3

Vem klara sig utan Google? INte jag iallafall haha. Men det är ju så att alltid när man t.ex. inte kommer ihåg en hemside adress eller behöver hitta någon stans här i världen eller bara översätta en text går men till google! G*d bevare google skaparna! haha

                                                         

Annars idag så har jag bara varit i skolan typ 2 timmar! Jätte skönt! Åsså bakade vi äppelpaj på franskan. Blev lite väl sockrig (mådde nästan ialla efteråt ) men pajdegen blev jätte god (knådad av mig! hehe) ska dra till stallet nu för jag har Dressyrlektion. Ses...

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jaa ingen aning

2009-04-22 @ 15:19:37
URL: http://karinolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0