Noter+kyrkan=HJÄLP?!

Nu har noterna från kyrkan kommit (ska spela där på annandagen) Redan nervös, för att spela i kyrkan känns så himla seriöst! Ja alltså allt måste ju vara perfekt liksom. För när man kommer dit är förväntat verkligen stor. Folk tror väl eftersom vi spelar i kyrkan är vi super duktiga och typ proffs så tänk om jag spelar fel( eller överdriver jag lite nu?) aja jag är ju inte själv, två andra skulle också spela med mig.



Måste skriva om dom lite för det var en himla svår tonart, så det ska jag ägna mig åt nu (väldigt skoj     not)

                                                                                                                                                                                                                           

Vad många som besökt mig idag!
Himla lycklig blir jag då! Älskar alla (men en liten kommentar skulle sitt fint!)

nu ska jag äta ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0