Onödiga bloggar?!

Alltså en sak jag tänkte lite på sådär bara...
 HUR orkar man göra en hel blogg bara för att visa eller trackasera andra bloggare. Jag hittade en blogg igår (som dom flesta antagligen redan har sett) som handlade om ``blondinerna i krig´´ om vem som härmade vem! orkade inte kolla igenom allt ens. Eller alla bloggar som bara är till för att Trackassera Blondinbella! Lite onödigt?! Låt bli att läsa bloggen då om den är så himla dålig då! Visst skrivs det lite konstiga och onödiga saker på dom kändaste bloggarna, men detta är lite överdrivet (tycker jag)  Vad tycker ni?

Annars så har jag verkligen inte orkat skriva här på bloggen annars för har liksom bara koncentrerat mig på att komma in i skol ``takten´´igen. Ni vet plugga, sova och hinna med allt ändå! För jag är alltid jätte dålig på sånt ,sätter mig oftast vid datorn och bara segar å sticker sen till stallet, men så kommer man på att opps man hade ju prov nästa dag o.s.v är expert på att skuta upp allt!

Nu drar jag till stallet men ska plugga lite först (hehe)

Kommentarer
Postat av: Amanda

håller med!!

2009-04-21 @ 16:23:51
Postat av: Anonym

Har också sett den bloggen! men det är ju faktiskt så att Kissies härmar typ allt (om det är sant?!)

2009-04-21 @ 16:24:41
Postat av: amanda

men jaa usch, så himla töntigt. Jag fatatr itne avrför så många känner ett behov av att vara elaka mot andra. Vad kan man få ut av det liksom?

2009-04-21 @ 19:01:39
URL: http://metrobloggen.se/mandyme
Postat av: SVAR

AMANDA: alltså precis det jag menar!!!

2009-04-22 @ 15:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0