Rida rida rida 4-ever :P haha



Idag kände jag mig verkligen mycket bättre så jag har varit i stallet verkligen hela dan! Fast inte samma stall :P Var på Ranagården och red ut på Donna med kajsa alldeles nyss. vi red ridvägen, Jätteskoj. Det blev ganska mycket race i backarna haha :P . Å i morse red jag min lille (store) polle. Hon var jättesnäll. Inga försök till att slänga av mig :) Har ju precis börjat sätta igång henne så hon är lite pigg, men mest är hon bara lite krånglig och vill intehaha. Jätte synd att sadeln inte kunde komma tidigare för nu missar jag svante-träningen igen :(! Men på fredag ska jag iallafall tävla. Ska bli sköj! Jag ska bara rida en L:B, och bara för tränings skull så jag kommer antagligen inte sattsa fullt eftersom hon är ganska ny igångsatt.

Bilderna är från ridturen och på kajsa och hennes systemkamera (som e bra! hah:P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0