Sjuk.....

Är fortfarande väldigt krasslig. Ont i halsen och sånt fast ingen feber! Jag som vill ut och springa =( men det ska jag göra när jag blir frisk igen! Brukar gå på Fridkis och svettis också. Det är verkligen jätte skoj. Brukar vara på Spinning.

Nu kommer min sadel på måndag. det har verklugen varit jätte krongligt med den för tillverkaren bara krånglar till det. Först var den 2 veckor sen. Sen var det fel mått 2 gånger så dom var tvungna att ta tillbaka den och då blev det fördjöjt då också. Grrrrr lite sur på dom nu för jag vill verkligen börja sätt igån Deiree nu (ordentligt och inte bara skritta barbacka. Aja så är det ju om man köper en häst med dåligt sadelläge och ingen manke. Hihi

Ska glassa framför tv:n nu, ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0