Sol

NU sitter nyttiga jag och dricker en hel flaska påska must hehe. Men det är ju fredag så då e det lördag imon......haha

Ikväll kommer brudarna och ska sova här. Of course blir det skräckis( Fast förra gången dom skulle hyra skräckfilm, var ej med, men då behövde dom ringa Kajsas mamma som skulle prata med tanten i disken fast det var lång kö, ni kan ju förestella er hur pinsamt det måste varit hihi tur jag ej var med! Men dennagånege ska Kajsas storebror få hyra åt oss , han e 22! hihi) Antaglien kommer jag inte att sova något inatt haha.


sitter just nu på balkongen och läser ( och blir lite röd hihi)
ja jag vet men jag hade ingen annan bok att läsa haha


nästan helt osminkad idag!( only lite mascara) blev tvungen att gå in och ta bilden för så starkt ljus ute:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0