Solesken till mig, du kommer med solsken till miieg, har väntat.....

Hemma från skolan nu!  ska ut och sola på en gång för det är så himla skönt väder ute!!!! Vill bli brun (fast jag blir bara röd *hehe*)

Ska åka och träna för charlotte på NHRK istället för hemma idag. Mest bara för att träna lite miljöombyte men sköj ändå

Annars så har jag fördetmesta bloggtorka just nu så det är därför jag inte har varit inne på TVÅ dagar. I'm sorry men jag är vel så lycklig just nu och har inget att klaga på så ja..... ne nu ska jag ut i solen ses!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ey,nice blogg hörru:D





http://femsmultron.blogg.se är min blogg ialf:)

Skriver om det ALDRA SENASTE skvallret :)

Den är bland dom största skvaller bloggar på blogg.se!!

2009-04-18 @ 22:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0