Mycket på gång .....

Herre gud vilken dag det var igår. Hade verkligen stressigt schema.

Dan började med att jag ringde Kajsa och undrade vad hon skulle göra (för att slippa promenera med mamma) Som tur vad fick jag rida Donna, eftersom kjasa har både lady och donna så kan jag rida en av dom!, och vi tog en jätte skoj ridtur bort til apelröd och hem grusvägen över kaparen (om någon fattar :P)
 
Sen när vi var tillbaka och skrittade av dom märkte Kajsa att Donna tappat ett benskydd! Vi blev lite oroliga för vi hade ridigt väldigt långt och det skulle ta en bra stund att GÅ hela vägen, och paula (Donnas ägare) är kankse den man inte bråkar med i första taget. Så vi tänkte ge oss iväg med en gång Men då ringde min mamma och sa att jag var tvungen att komma hem och äta. Så jag gjorde i ordning donna och lämnade Kajsa lite snabbt. Så jag slängde i mig mat hemma och stack till stallet och fick stressa där med för jag skulle in och klippa mig vid fyra! Aja vi komm iallafal iväg i tid till salongen, det var det ända som blev lyckat (f örutom mitt hår som jag absolut inte blev nöjd med)

När jag kom hem var det planerat att jag skulle bada Desiree så att hon blev fin tills idag (tävlingen) Det gjorde kajsa och jag och hon blev rikrigt ljus och fin!
 
Desiree med en efter badet

Sen så tog vi vår promenad och letade efter benskyddet och det tog sin lilla tid för vi red inte en så kort runda (hehe) efter den långa( nu var kl ca 8:30) promenad så hade vi ändå inte hittat det. Vi misstänker att hon trampat av sig det i leran och det har sjunkigt ner (långt) Så nu vet vi inte alls vad vi ska göra och hur ska vi säga det till Paula. Allt låter lite mycket kanske för ett benskydd men jag hade liksom lånat Donna och hon är ju inte min!

Senare så lungnade vi oss ändå och Kajsa följde med mig hem och så hade vi något  slags påskmys med påskgodig påskmust och hönökaka. Vi tittade på Hjälp jag är med i en japansk tv-shom( somm var en kopia av det amerikanska programmet) men det var skoj! Sen tittad evi på benknäckargänget-krossa dom. Alltså den låter kanske inte som en skojig film men jag skrattade hela tiden! Det var ett väldigt typiskt amerikanskt slut men jag tyckte ändå den var bra ( eller lite konstig men ändå)

Nu sak jag gå upp till satllet och börja fixsa iordning desiree. Jag ska på Tävling senare idag så nu sak jag ta på mig vitt vitt vitt och kavaj fast jag kommer nog inte ha den på hela tiden:P ne nu måste jag dra hinner kanske blogga ikväll ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0