sov not!

phu skoj kväll igår (och idag) Som sagt kom typ alla och sov här inatt eller vi tittade på film, flumfota, och locka håret på varandra haha. Skoj var det iallafall (som alltid)

Medans jag väntade på alla andra var jag med Kajsa och titta på Wipeout. Hel vrickat programm men jag skulle nog vilja vara med !

Det blev ändå lite könstigt för Emma och Jenni var tvungna och äta hemma så dom mötte upp varandra och åkte å hyrde film. Blev ingen skräckfilm för dom sa att det var samma tant som var där förra gången (läs inlägget under!) Det blev school of Rock. Jätte dålig och jätte konstig men lite skojig ändå!
Kajsa åt med mig och min mam å papa. Sen blev det godis frossa för alla hade typ köpt godis (hade lite ont i magen sen vid 1 tiden hehe)

hälften typ av allt

Någonstans där knäckte någon ideen att vi skulle locka, platta och krusa håret på varandra! (ja...) Mitt blev platt Jennis krusat( tog oss en halvtimme!!) emmas lockar och kajsas ett försök till att platta det!

inget slarv här inte

Sen när vi gjorde ett försök till att sova prata vi istället om hur man skulle flörta?! HUr  f*n gör man igentligen! Aja blev inget seriöst, prata mest om när är Emma gjorde sin ``vifta på håret´´ grej och ramla in i en buske!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0