Utsläpp

Har precis varit och släppt ut häsatrna. Har stallhelg just nu så du måste man göra allt t.ex. fodra släppaut städa m.m
Men det är väldigt tur det är rullande så man har ju inte varje helg!

Skulle ha ridigt med Kajsa i dag, på Donna för emma och jenni är i fjällen så dom dagarna Kajsa har Lady också har jag Donna men idag måste jag stå över för jag mår fortfarande inte riktigt bra. Fast är jag hemma idag blir jag nog tillräckligt bra för att vara ute hela påsken! å det är ju bra för Kajsa har fått en systemkamera så den kanke man får pröva? hihi

Frukost dags nu ska äta min pappas underbara bröd som han bakat helt själv. Det är något finskt rågbröd som faktiskt är riktigt gott. Jag är ingentligen inget fan av rågbröd men detta är faktiskt riktigt gott (och nyttigt!)   Tjenixen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0