Herrå halland hej jämtland

Nu drar jag snart (imon)ifrån halland upp till jämtland( 12 timmar i bil puhh) Ska bli jätte gött. HAr längtat sönder hur länge som helst, För nu ska jag åka skidor skidor och skidor på världens bästa ställe. Det heter Hamra. Mamman hyr stuga där med jobbet. Backarna är jättelånga och det är nästan ingen kö alls, har man outur får man stå 5 min i liftkön!!!! hur gött är inte det? och iår hade vi tänkt åka långfärdsskidor end dag. Jag kommer säkert bara ramla hela tiden:P Pappa tävlade i sånt när han var liten så han kommer säkert vara jätteskrytig haha xD Här är lite bilder i alla fall: uppe på toppenmemisstolka inte min min haha
något berg?  syrransyrran

kvällsåknigkvällsåkning

ja nu måste jag åka till kiropraktorn kommer mer bilder nästa veck när jag är hemma!

hare bra här i värmen jag drar till kylan haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0