Paus

 Precis kommit hem från skolan och kända att jag behövde en paus innan jag taritu med läxorna.:P ingen kan väll bara komma hem från skolan och sätta sig och plugga direkt? eller? inte jag iallafall :P

Ikväll är det träning för Lennart Linderlöw för andra gången. Jag ska liksom känna av hononm lite hur han är att träna för innan jag bestämmer mig om jag vill träna för svante eller lennart. Svårt val för dom har så olika sätt att lära ut på men än så länge lutar det mer mot svante för han lär ut mera på det sättet att man ska ha kontroll men inte med händerna(typ svårt att beskriva) men lite likt Peter Markne som är väldigt bar att träna för men han kommer ju bara typ en gång varannan månad:(

Nu ska jag plugga och äta tårta så tjenixen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0