Silver

Vi hade innebandy tunnering bland 7;orna i skolan idag. Och vi kom två!!!!! Vi kom dit med alltså inga förväntnigar alls på spelet men så vipps va vi i final!? Lite skumt men jaja jag är iallafall skit trött haha

Sen drog jag och pappis till ortopeden och fixade inlägg till mig. Han sa typ som alla andra också har sagt men på ett lite bättre sätt eller hur man ska säga, på ett bra och tydligt sätt. Så om två veckor har jag inlägg och kanske då (äntligen) kan jag ge mig ut och spring igen!!!!!:)

Sen har jag varit hemma och gjort alla hjärtans dag kort med syrran. MAn får tacka henne för att jag fick låna all "utrustning" av henne. Men så här fina blev dom:
g

Ne nu ska jag plugga. Har ju so-prov på torsdag. Sen ska jag nog till stallet och skritta dess lite. Hon behöver inte gå hårt alla dagarna så idag bara skritt(och jag orkar nog inget annat haha:P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0