Borta.....

Nu har han åkt.......... min kära lilla mavve. Han bor numera i jönköping (bashult) hoss några som hade ett stort stall med en massa inackorderingar och manege och en massa. Hon skulle bygga ut och årdna träningar. Allt verkade jätte bra också hade hon ju hållt på med hästar typ hela sitt liv. Det är hennes barn som skulle rida mavve dom var 7 år 3 år och åtta månader men det var många andra som också skulle hjälpa till t.ex hon som var och provred( en tjej från en anna familj) hon typ älskade mavve. Han kommer nog få det bra!

Nu har jag bestämt mig jag ska bli väldigt vältränad och sportig jag ska tappa en masssa och endå hinna plugga!!!!!! Jag har typ planerat det bra! Eller så här :någon dag(typ mån eller tors) ska desiree stå och jag ska åka in på spinning på friskis och köra skiten ur mig jag ska titta så lite på tv som möjligt och istället plugga och springa/prommenera. Jag tycker detta låter jättebra(får se när jag går in i väggen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0