Fredag!!!!

Har precis kommit tillbaka från skolan. Vi gick bara till kl:1 idag(najs!)Allt gick bra och nu har vi tjejer bestämt hur vi ska se ut på innebandy turneringen! Vi ska ha valfria byxor vit t-shirt där vi skriver 7F på ryggen , bandanas och hög toffs. Vi kommer se sjuka ut haha, Vi fär nog satsa på fairplay priset för vi är inte jätte bra men vi har planerat allt in i detalj så fairplay priset se upp!:P

Alltså jag bara älskar vårmodet som kommer nu! Det är bara så fint! Med mycket färg som alltid på våren och alla go chinos byxor, Jag har tittat ut ett par på H&M som jag SKA ha haha. Det är sånna där vadlånga byxor som jag såg i Femina, as coola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0