Offrernas begravning idag

Alla har väl vid detta laget hört om dagismassakern i Belgien. Hur jävla hemskt som helst. En psykisk man hade tagit sig in på ett dagis (i Belgien) och högg omkring sig med en kniv och skadade 12 stycken mestadels små barn och dödade 3 st, en dagisfröken och två pojkar båda under ett år!! Nu sörjer hela Belgien ,och Europa(hoppas jag)
 
Jag läste på aftonbladet.se att den 54-åriga dagisfröken begravdes i dag i st.joseph kyrkan i staden dendermonde och att kyrkan var överfull och även personer utanför följde begravningen via högtalare och att den 20-åriga Mannen har erkänt morden och känner sig ångerfull men ångrar inget. Jag hoppas att han tillslut ångrar allt allt allt!


St. Joseph kyrkan i Dendermonde-Belgien

Jag hoppas för allt i världen att inget sånt här händer i sverige då skulle jag nog dö, ne men det skulle vara väldigt läskigt :Z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0