Studiedag

Studiedag idag! Fast jag gick ändå upp tidigt för jag skulle rida ut med Emma och Kajsa(jag har hand om rebecka) så jag behövde rida desiree innan uteritten. Fast såklart blev det inte riktigt som jag tänkte. Hovslagaren skulle sko desire'e mellan kl:8-9, men han var såklart försenad så han var klar vid kl:9:30. Sen red jag dess i ca 30 min satte in henne och gjorde iordning becka och då hade kl redan hunnit bli 11 (fast jag skulle träffa emma och kajsa kl 10:30 men aja. Detta är ju lite I lands problem haha :p
Det blev ju första gången för mig att rida nya ridvägen! Den var jättebra, krogig ,mycket backar och jätte bra grusat. En liten sak bara den kunde varit längre hehe.
Gick sen hem gjorde en massa läxor och sedan satte jag mig framför datorn och titta på lite ny nerladdad film ( 10 thins I hate about you och the ex) sen tog jag en prommis med pappa och nu sitter jag här och hade tänkt natta mig själv. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0