Tisdag

Jag tror faktiskt att Tisdagar är värsta dagen nu för mig! Förut när jag var mindre så älskade jag Tisadagar för då fick jag alltid rida min dåvarande sköthäst Salvador men men saker ändras ju:p Nu går man till fyra och har typ max en halvtimmes rast, men man ska ju faktiskt inte kalaga, vi  har ju mat på bordet o.s.v.

Vi har börjat (jag) sätta igång The Princess( desiree) igen efter vilan. Hon är verkligen jätte pigg. Men jag longerar lite innan med inspänningstyglar så hon får bocka av sig det värsta. Sen har jag ju ingen sadel för den har inte kommit tillbaka från Ingdams(Sadelmakaren) ännu så det är bara att skritta barbacka hihi lite spännande allt.
Här kommer en liten bild på henne på en clearround för väldigt länge sen. (inte redigerad)



Ne nu ska jag ta en prommis i det fina vädret och sen bli lite avkastad av min alldeles egna katapult(a) haha ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0