jajaja....

jag har sakt det men jag säger det igen: DET är mycket snö ute!:D

Eftersom man kanske iallafall ska låsas att man liksom bloggar så ska jag nu skriva ett inlägg:O!!!!!!
haha ne men jag har inget att skriva om :P det får bli en bild istället på våran trädgård.

ja det är ju inte alla som har photoshop precis (jag!:P) håller mig ju då till gammla goda picnik.com som fungerar alldeles utmärkt eller a hyfsat iallafall hehe

                      


och sen en bild på vägen ner till mitt hus!



Fast det är ju sådär super bra kavalitet här på bloggen och mina bilder så resultatet kan ju inte bli mer en super(ironi)-.-
jaja nu låter jag som någon j*vla klagande svenne men jag har bara lite dålig inspiration!:D

kom föresten på världens bästa skämt jag och jenni förut:

Varför kan killar inte power walka lika fort som tjejer?
?
?
?
? För att dom måste hålla i byxorna (häng)

jaja den är jätte dålig men vi kom på den när vi gick ifrån ett par killar som hade väldigt skoj och kastade snö på oss:P

//sanna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0