sommaren i mitt hjäta....

Är det inte igentligen så här? man sätter sig vid datorn tänker att man bara ska kolla facebook och bdb lite snabbt men ändå fastnar man här i ja vad är de nu... 1½ timme? haha tänkte igentligen vara så duktig att jag pluggade lite jag som till och med lånade böcker så att jag skulle kunna göra det

För att jag ska ha något att blogga om så ska jag nu införa:
Dagens bild!



ja jag vet den är suddigt dålig fokus och allt det där en fin bild inte ska vara men den får mig att tänka på sommaren, sena sommarkvällar på altanen.....

Nu ska jag hänga här lite till ,hehe, sen ska man ju på gudstjänst (puh fattar inte igentligen varför jag konfimerar mig) men jaja det kankse är en skoj grej att göra liksom!:S

Tjoo/sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0