Soffpotatis

Hej! Idag har gjort ingenting! hehe jag menar det jag satt i soffan efter att jag vaknat vid typ 11, fast just det ja haha min syster skar sig i fingret på en skit vass kniv. Det blev  ett läskigt djupt sår över knogen så sanna fick leka lite doktor!:P Men det ända som kunde lindra hennes smärta var chokladpudding så det fick jag åka upp och köpa på österströms! den lilla skitungen!

Tillbaka till mitt soffsittande! Ja jag satt då i soffan..... ehh.... och titta på tv. jag fick typ hela tiden dåligt samvete för att jag inte gjorde något! vad som helst liksom, tänkte jätte länge att jag skulle ut och springa, mne det blev inget sen var jag i stallet också och det gick faktikst väldigt bra att rida idag vilket känns skönt för jag ska starta en tävling i helgen med typ svenska eliten:S känns det som hehe får allt se hur det går!!!:P



jag och desiree på den dammigast tävlingen någonsin det var för någon vecka sen och det var så damigt att pappa knap kunde ta kort eftersom det var så dammigt! inte najs!

 kramar Zänna!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0