studsmatta

Hej nu väldigt få men uppskattade läsare(jenni!:P)
Har städat idag puhh... Jag tycker inte det är så nödvändigt jag menar jag trivs i skiten hehe men mamma får ju hel dille på det så ja jag städade!

Sedan handlade jag och mamma lite på maxi, iintressant va! Sedan skulle vi åka och köpa ett hårnät till dressyren på svensk ridsport, men vi kom också hem med ett par sprillans nya pikeur ridbyxor(vita) som jag faktiskt behövde hehe mina andra är det hål i grenen i!:P

Nu alldeles nyss hoppade jag och syster studsmatta:



Jag och min lika bleka syster!:D





Nu sak jag upp till stallet rida och göra iårdning för imorgon! ska tävla i Hässleholma och är nervös på mitt sätt(alltså inte alls fast jag tänker att jag är det:P) Jag såg att alla jätte duktiga skulle vara med! hehe......

tjo/zänna

Kommentarer
Postat av: Jenni

Hur gick det på tävlingen? :D<3

2010-06-19 @ 18:26:15
URL: http://jennioskarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0