till stan...

Tävlingen gick inge bra......
det började verkligen inte bra heller! Vi körde efter Gps kordinater som vi hämtat på klubbens hemsida! Detta brukar vara väldigt bra eftersom man alltid kommer rätt, MEN nu var det ju så här att klubben lackt in fel koordinater så vi kom tre mil åt fel håll mitt ute i skogen! Som tur var har jag en Iphone så vi tog ut karta och så där men detta slutade i att vi kom typ 1 timme sent! Vi fick som tur var senarelägga starten men desiree hann inte vila efter den långa resan så jag tror hon var lite trött!. Ja sen så blev det liksom inte bra alls::((((



lite lagom suddiga bilder bara hehe men jag har bara en gammal kanon digital kamera!

Nu ska jag pysa till Kba med Emelie så nu fär jag dra innan jag missar bussen, vilket jag är väldigt bra på! hehe...

Tjo/Zänna

Kommentarer
Postat av: Jenni

Synd det där med resan dit :/ , men jag kan ju säga såhär..



Ni slapp lasta ur hästen på motorvägen! x]

2010-06-27 @ 21:42:09
URL: http://jennioskarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0