wow

Hej du som kolla detta. Jag har inte bloggat på väääldigt länge och eftersom det är grjen just nu kände jag att jag allt får ta och köara ett litet inlägg!

Ja vad har jag gjort då....
Jag har tävlat väldigt mycket i vår (dressyr regional) och det har gått upp och ner verkligen, men nu har jag faktiskt kvalt in till nationell tävling så när jag känner för det ska jag starta det, antagligen till hösten eller nåt!
Desiree är pigg som vanligt och hon njuter i sommar hagen av sommaren lika mycket som miiig!:D

Jag har ju då sommmarlov nu men det var allt en rejäl slutspurtt i skolan med två prov i veckan och slutprov hit och dit. Men jag klarade mig bra som vanligt (hehe) och att skolan tar ut på en så gör att man kan njuta ännu mer av sommaren!! För även om sommaren inte är så specielt märkvärdig i svergie lockas ändå alla Mina knäppa galenskaper fram, som t.ex har jag ju fått för mig att jag kan dansa! Vilket jag INTE kan, det blir mest runthoppande med armen i luften!

Eftersom dom flesta av mupparna just nu är på konfirmations läger (emma kajsa) är det bara jenni och jag kvar här då, så idag gick!!!!!! jag till jenni och vi dansa:S hehe skrek Gaga låtar och badade i poolen lite schteeeeek fick vi in med där hehe brände mig lite fast med solkräm. Sicken bajsig blekfis jag är:P! nu sitter jag här då och har precis tagigt ut min dagliga dos av Facebook! Alltså man blir Fan beroende! Jag fattttar inte vad det är jag gör alla dessa timmar på denna sida !!! haha PÅ tal om det6 så kommer ett litet skämt här:

Alla barnen hade ett hade facebook
förutom siv
hon hade ett LIv!!!

Ja den är piiis gammal men stämmer! (på mig haha fats jag är ju då alla barnen)

då var det bliderna också!



Jag och desiree på framridningen till en tävlingen. Jag tror det är på himledalen!



jag har fyllt femton också!!! vilket jag antagligen inte är riktigt  mentalt!!:P Men denna bilden är när dom väckte mig på morgonen och den är ju så lagom charmig eller hur? hehe.... Har ni sett hur mörkt mitt hår blivigt jag menar mitt hår ser oftast ut som dom blonda slingora där i håret!!! hehe jag kommer bli rödhårig ellr nåt fast nu är jag blond igen sommar blekt ni vet!.....

 och sen var det ju Maskeraden hehe.....


jag ska förestella svamp bob alice Lady Gaga och malin har jag inte rikgtigt fatta än men det ska nog vara en fjäril och mötesplats typ och så har vi ju munken och nunnan med! hehe



innan vi dog av skratt......



Emma the Nunna som ska försöka tända ljuset på min tårta!Vi såg sen paranormol activity alltså jag skojar inte mne den varr lääääskig!!!! tyckte jag då men jenni typ ba: ja alltså den var ju lite läskig typ....... ahh jag försår inte hur man inte kan vara rädd på den filmen alltså hehe 



var ju med jenni idag och detta är kossorna där ute i Buerås. söööötiisar!:P



jag oc´h jenni i en riktigt fuuul hoppbild! haha vi ser ut som rejäla tjockisar hehe..



 så det var allt från mig jag tänkte faktikst att jag skulle ta och bli lite aktivt. liksom varför inte hehe jag har ju sommarlov och då är allt möjligt!

tjo !/zääna

Kommentarer
Postat av: Jenni

Häj sanna, kul om du blir aktiv på bloggen igen för då är det du, jag och kajsa 8D Emma typ har lagt ner eller nåt XD



Vi hade allt skoj idag, fast du kan typ inte Lady Gagas låtar, så de e bara att skrika nåt typ, men lily allen kan du allt! ;D



Mina skoskav gör ONT! 8D



Feina bilder, ok om jag snor maskerad+pool bilderna? ^^<3 mhehe jag gör det ändå (6)



Jag är typ bruuun! O_o



Hehe blev lite lång kommentar.. så ah hare!

2010-06-16 @ 21:57:26
URL: http://jennioskarsson.blogg.se/
Postat av: svarjenni

det får du gärna jenni! hehe:P kör på tantstilen

2010-06-17 @ 21:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0