2011

Jag fick bara en otrolig impulskänsla om att blogga, att det skulle vara lite mysig så jag bästämde mig för atr gör ett inlägg! Knäpp e jag, jag vet:P Men idag har jag ialla fall lite att göra. Jag ska Rida (ofc) men två gånger idag hade jag tänkt! Sedan så måste jag träna på min tvärflörjt. Ska spela i kyrkan imorgon ( vet ej varför jag alltid tackar ja till allt jag får förfrågan till!:P) Måste faktiskt plugga lite! Har prov på måndag och tisdag! Snark....... sedan är det tjejkväll / fäääst hos Yamina ikväll! Ska bli najjjjjs! som yamina sa : man behöver något att längta efter i vinter mörkret och havet av prov! hehe. Bilder inbillar jag mig att jag också ska få upp i detta inlägg men de får bli kanske nästa halv år:P Måste faktsikt gör något nu sitter bara här i soffan och tråkar mig med datan.
Hare!/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0