20110130

Vaknade idag och kännde mig sjuk, febrig och riktigt ont i halse. Men vem hinner vila? haha jag tog en Panodil och svalde en vitlöksklyfta och drog iväg!
Spelade tvärflörjt i kyrkan idag några låtar bara. Sen tog jag och emelie massa bullar :p busiga vi e. Min syster och pappa var i Jönköping hos min farmor och farfar för att fira min farmor och pappa. Jag förljde inte med behövde ta hand om min lilla pålle!
jag och mamma drog in till stan för att köpa present till pappa men självklart följde lite kläder med hem!:D Han fick ialla fall en förvaringspåse till hans framtida kajak! Någon gång har han ju tänk köpa en!:P Jag shoppad en collage tröja från rahlp lauren ialla fall och ett par sommar skor. Kändes bra faktikst att köpa något sommrigt!:D Sedan blev det hem och vila har faktikst lite feber! :S <pluggade lite också så slipper jag imon!
jag spelar flöjt
Jag imorse.
hare Sanna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0