Bilder

yey de tog inte ett halv år bara några timmars övning på tvärflöjten. Jag andvänder en ny gammal dator så har inga bilder så det blir lite tråk bilder från min iphone!:P
Åhh ser ni vad grönt de e? haha detta är gården där min häst är uppstallad:P
jag utklädd till anka
Från mellantinget i Onsala med ank temat. Jag var självklart utklädd då! :P Jag gick runt och lät så där som en anka så efter lägret kunde jag kanppt prata sen!!:P
Midsommar
Jag i mitten, min syster till höger och min systers kompis till vänster. Från midsommar och JA det var ett tag sen nu men det ser ju så varmt ut....
Ja,
Från skumdiscot i vid skolavslutningen. haha jag var så nerdränk så han kunde inte skriva aotugrafen på min tröja så jag fick torka av mig på hans haha pinsamt!:P
Väldigt vackra flickor hemma hos Yamina!
Min syter på lygnern vi åkte långfärdsskriskor en dag! Det var lite speciellt jag ska inte säga att jag är duktig heller:D
Och tillslut en pic på lella och mig från kemin i torsdas glada o goa:P
Alla bilder är dålig kvalitet jag vet haha men iphone 3GS kameran är ju sådar!
Hare/ sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0